zapasniczka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 4.2004

Mam takiego lenia, że on porównany do Jowisza jest podobnych rozmiarów…
Nie chce mi się już do budy chodzić..:P
Nie chce mi sie nic robić
Niedługo stanę się źródłem światowego niechcenia:P
Ale cuż poradzić- za tydień zawody z dwa egzaminy…
Czy ktos mi się dziwi że chcę zapaść w sen letni?
Kto mnie pocieszy, kto mnie przytuli w tak okropnym czasie :P
Tym pesymistycznym akcentem kończę moja notke papa :*
Buziaki :]

NCAA04-Powell-Ott_1765.jpg
~~~
:>

Tak.. „moje największe marzenie,
wreszcie zaczyna się spełniać…”
[ czekolada is the best ]
Przez następne jakies dwa tygodnie mogę
normalnie jeść :P
Jeszcze się nie skończyły plany Gdańska,
a już snuje kolejne o Kraśniku..:>
Może nareszcie będę mogła wyrazić
swoje opinie o naszej matematyczce :P =
Ona jest Popierdolona :D – Mamy zrobić wszystkie egzaminy gimnazjalne wciągu świąt…
Chyba coś ją pierdolnęło… :*

Pozdrawiam… Nie chciało mi sie pisac tej notki więc prosze ją kom…:>

Ymm, Ymm
chyba odkryłam swoje
prawdziewe powołanie :D
Zostanę sędziną…prrry…:P
Pozwolili mi liczyć czas na zawodach…
nom i się spodobało…:>
Będę latać po macie z frotkai na rękach :)
Poznałam też spoko chłopaków z Elbląga…
Chyba do Gdańska sie już nie przenoszę :P
Pozdro dla Miśka, Jabola i Górnika :*
rosebleed.gif
To wszystko…narazie :*

  • RSS